About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Saturday, December 25, 2010

Sambungan entry 'romantic place 4 dinner!'

Hello...entry ni just nak share picture² masa pergi dinner kat BORA ASMARA baru² ni.
ingat tak entry yg lepas aku ada cerita psl tempat mkn yg romantik kt BORA ASMARA?
lau x ingat dan x tau sila² lah rajinkan tgn dan jemari anda pergi di entry ROMANTIC PLACE 4 DINNER. hehe! sori x reti nak wat link! ;p
so dengan ini,sila lah layan gambar² masa celebrate 2 berlangsung! cewaahh ayat gila skema..hehe.

Birthday girl's! Maya dan Zety.

Ok..muka aku tersorok masa ni! sila jgn gelak! hee~

Menunggu food,lapar weh masa ni!

Wif bff

Erkk..nape muka cam gitu bzday girl?

Orait,food da sampai tp snap dulu!



Live Band! seyes best,siap menari taw..poco² lagi! haha

No comments: