About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Wednesday, December 22, 2010

Movie

Bercakap ttg movie.aku adlh seorang pengemar movie!
lau aku ade masa terluang mesti gi tgk movie
ada 1 time tu smpai sume cite kt wayang tu sume aku da tgk!
haha gile kan?
ade org x suka dan beranggapan tgk wyg ni boring!
boring ke??
best weii...rugi taw!
lau ade mslh tros lupa ok..
dan skrg movie yg aku sgt2 suka ialah

MEGAMIND!!

wohooo cite ni sgt2 klaka!
dari start cite sampai hbs asyik gelak je
aku bg 100 star tok movie ni!
erkkk...blh ke smpai 100?
hahahaha.
^_^

No comments: