About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Wednesday, December 22, 2010

Romantic place 4 dinner!

orait..skrg aku nak share dgn korang tempat makan yg
best,santai dan romantik ni!
tempat ni sgt2 lah sesuai utk COUPLE yg nak berdating!
baru lah ada mood kann...? hehe
tempat nya adlh. . .

BORA ASMARA!!

ni view waktu siang! konsep bali taw..

                           haa..yang ni view waktu malam! nice kan??




So what do you think? btl tak ape aku kate tadi?
tempat ni aku dah pernah pergi dinner dgn membe2 aku celebrate birthday before this!
restoren ni serves makanan mix of asean, western and fusion food!
harga mmg berpatutan ok..
dan plg bestnya kt sini ade live band dan dorg akn pergi
meja ke meja utk nyanyi depan korg!
amacam gempak kan?
bagi yg nak tau kt mana tempat ni,sini aku ade sediakn alamat nye sekali.
enjoy..!! (^_^)
 Bora Asmara
Lot 3330, Kg. Sg. Penchala,
Jalan Damansara,
60000 Kuala Lumpur
Tel: 03 7726 0964
Fax: 03 7726 9064
Halal
Opening times:  12-3pm Lunch (Except Friday)


No comments: