About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Wednesday, December 29, 2010

Restoren Sukhumvit,Kg Baru.

Sawadikap..! hari ni aku sedang bersemangat berkobar² yg amat menggila sekali! x sabar nak tunggu game
MSIA VS INDON mlm ni! harap² kemenangan berpihak pd pasukan MSIA! gi lantak lah dengan indon yg x habis² nak mengutuk msia! habis semua di maki nya!! grrrr geram!!! hahaha..teremosi pulak aku ni!

Ok sebenarnya aku bukan nak cite pasal bola,nak share psl 1 tempat makan yg gile sempoi dan best!
korang suka masakan thailand? majoriti semua suka..kan? aku pun suka! aku mmg suka makan,batu dgn kayu je aku tolak! yg lain aku bedal je..!! hehe..tempat ni x ssh nak cari,bagi yg memang dah biasa dgn Kg.Baru mungkin xde masalah nak mencari..harga makanan dia mmg berbaloi,rasa pon sedap..pendek kata selagi blm ttp mata keje²,ehhh salah...pendek kate semua nya sedap lah! hahaha...check it out!!





Telur dadar RM 3

Tomyam Sukhumvit RM 10

Asparagus goreng sos tiram RM 6

Pulut mangga RM 5

Terserlah kecomotan bila makan masing²! haha

Sambil makan blh nikmati pemandangan KLCC!
So romantik! hee...

The girls 


Writer pon nak posing jgk! say cheese...!!!

2 comments:

Tihara said...

cedap nyea pulut mangga tu :)

Miss lolita said...

tau xpe...gilah try makan kt c2. =)