About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Tuesday, December 21, 2010

Azam ohh azam!

Macam biasa,soalan yg biasa di tanya "ape azam baru kau??" 
dan aku akan jawap "nak berjaya"
haha so klise!
well cm yg sebelum2 ni,setiap azam yg aku nak 'azam' kan
mesti x menjadi! hahak..
kali ni aku da malas..
sbb niat aku hanya 1 sama ada dtgnya thn baru 
atau x,setiap hari pon kita blh mulakn 
azam baru. btl x?
soo...
x perlu tunggu new year
baru nak berazam ok!
HAPPY NEW YEAR!!!!
weeeee~

No comments: