About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Sunday, December 26, 2010

HTC HD7

Hello... hari ni aku agak excited sebab perlawanan Malaysia VS Indonesia akan berlangsung jam 8pm ni!
wuhuuuu...nak pergi tengok kat stadium x dpt,so aku pergi tgk kat mamak je mlm ni! hahaha....mamak pon mamak laa ceq! yg penting Malaysia kena menang jugak mlm ni! x kira...!!! chayok Msia! love u..!!

Ok cukup psl bola..sbnrnya bkn itu yang aku nak dok share dgn korang tp nak share psl Handphone keluaran HTC HD7 yg terbaru!
seyes hp ni telah berjaya memikat hati kecil ku ini! cewaahhhh...mcm² funtion ade dlm ni! pendek kata apa korang nak sume ade dlm ni!! x percaye? meh aku cite detail² ok...check it out...!!!





Nice kan design dia? i love it!

Ni lagi 1 funtion yg aku plg suka,GAME! pe yg menarik nya adlh game dia Xbox LIVE!
seyes puas ati gila! skrin pon besar,xyah beli Xbox pon xpe! hehe

Ok,hp ni ada stand dia sendiri. so pasni nak tgk movie ke video ke,
xpyh ssh² nak sandar kt botol lg! terbaik..!!

Lebih banyak window yg korang blh buka dalam satu² masa!
so bila korang ngh layan fb,korang ley jugak buka benda lain!
best kan?

Funtion yg ni memang gempak,sebab bila hp korg berdering je cara utk
slow kan nya adlh dengan terbalik kan shj hp tu ke bwh!
ring dia akan semakin slow mengikut pergerakan tadi!
seperti gambar di atas!

Terlepas missed call? x pyh risau dah,sebab kalau korang letak hp
jauh dari korg cth dlm beg,automatik hp ni akan
menjerit dengan sekuat² hati nya!! even mase 2 korang wat ring plg slow pon.
kalau x dgr jugak mmg korng ade mslh pendengaran la 2! hihik

Tengah drive dlm masa sama hp berbunyi dan ngh GPS?
toksah kalut! benda ni x kan hilangkn GPS korg tu!
GPS korg akn still jugak berfungsi even korg ngh bercakap dlm fon pon!
so sambil² bercakap 2 mata still ley tgk direction!
mmg superb!!

Lagi satu yg bestnya! hp ni ada sediakn KOMPAS!
cuba korg ngh blur² ayam kan simpang mana nak masuk,
so kompas ni akan bagi direction yg betul!
xde lah salah masuk simpang kann...


So ini lah di antara funtion yg best,sebenarnya byk lg.tp lau nak cite mmg pnjang ok..hehe
harga aku x pasti,kalau korang berminat cam aku berminat jugak kt hp ni.
ape lagi ringan² kan lah tangan pergi searck kt lama web dia ok??
hope informasi ni berguna utk korang yg penggemar gadget macam aku jugak!!
ok aku dah lewat nak gi tgk bola! wsalam~


No comments: