About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Friday, December 24, 2010

Hiking at Gunung Jerai kedah!

Salam...hai semua? ok entry ni aku nak share pengalaman aku masa panjat gunung bape bulan yg lepas!
ni mmg minat aku sejak dari sekolah lagi! hiking,junggle tricking,redah hutan dan mcm²lah benda² lasak yg lain!
kdg² tu sampai ada yg x percaya! hello..luar je nampak feminin ok,dlm nyah kental taw! hahaha..
pergi selama 3 ari 2 mlm, mmg best gila walau pon slps 2 aku jalan terencot²! nak dekat seminggu jgk lah menahan sakit! tapi ape pon pngalaman ni mmg x kan di lupakan! ade peluang mmg nak pergi lagi!
lau blh nak panjat Gunung Kinabalu plk! eceh..mcm larat je! hehek..ok so take a look jelah dis picture! 

                                           Ni baru je sampai,kul 8pm!

                                  Penat² pon snap ttp snap jugak! hehe

                         Ni plk masa nak naik ke atas! nampak x tangga 2?
                             tu lah tangga seribu!

                                            

                      Yg baju merah tu dia lah yg organise sume benda ni!
                   abg hekmat nmenya..=)

                                Haa..yg ni checkpoint yg pertama!
                                          
                     Ade hotel atas puncak taw! awesome kann....

                                              Geng Hiking!

                                    

                                     Finally..ini lah geng² Hiking..!!!

No comments: