About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Friday, August 2, 2013

USS (Universal Studio Singapore) Part 2

Assalamualaikum!

Salam jumaat.. for those yg berkerja for sure happy kan. yela esok kan cuti, kena pulak khamis depan dah nak raya. aah kan.. cakap pasal raya, entry aku ni mcm tak sesuai je pulak. patutnya nak raya citelah pasal raya, ini idok.. aku cite pulak psl benda alah lain. Haha gasaklah labu.. nak cite psl raya pn, ermm raya aku boring tak mcm korg. Eh? 

Ok.. stop merapu. sambung entry yg lepas spt dijanjikan. cewahhh! entry lepas share takat masuk madagascar je kan? now jom layan gambar lg sampai muntah.



 Ini pintu masuk ke salah 1 permainan di Far Far Away! apa tah name game ni, tp mmg awesome!! game dia mcm korg duduk dlm hall wayang tu.. and then dia bagi speck 3D. but the awesomeness things is segala watak dalam cerita shreck tu mmg akan btl2 keluar screen! cer imagine sat? cool hah? dan plg bestnya kalau Fiona tgh terbang akan ade angin tiup di celah2 kerusi. kerusi akn bergerak2! mmg besttt! terkejut beruk jgklah aku tiba2 kerusi bergerak. 



hikhikhik.. Enc Shrek & Puan Fiona lalu je. tak berhenti pun.. sobs! 


 Yeahhhh... pinochio yawww! 


 Aku lagi cute ke meoww tu lagi cute? 


Cantik kan? dulu masa aku kecik2 kan, aku suka berangan konon2 jd cinderella then ade istana cam gini. kahkah.. toksah nak gelakkan aku, korg pun same!



 lepas menghiburkan diri di far far away, now beralih ke jurasic park!


Masa ni kami duduk sekali dgn geng2 awek dr korea! mmg cantik btllah awek2 tu.. jeles tgk kecantikkan dan keputihan kulit mereka.  =(

 Excited bak ang bila masuk sini, dorg akn berlakon konon2 hero lawan penjenayah! siap ade adegan letup2 dan tembak2! walaupn aku tak bape paham ape dorg mencarut. Haha! tapi layankan jela sambil ditemani bau2 ketiak rombongan dr india. eyuuuuuu


Apo kono ey jang? (kau ni dah kenapa ina)


skrg beralih ke Hollywood street. ade menari2 dan menyanyi, they really can sing! hensem plk tu.. wink wink

Kat depan sesame street tu akan ade show watak2 sesame tu, comel je! aku mmg over lah siap duduk bersila kau mengalahkan budak2. bhahaha

 ini permainan utk kanak2.. tapi kitaorg peduli ape, masuk jgk! haha..


 this one terbaik! musical hantu2..


 ini pun lagilah terbaik, if you guys came here. masuk sini tauuuu! besttttt.. 


 weeee... hai transformer! game transformer ni 2x aku main, mmg awesome! 


Errrr....




 nampak tak rail kaler biru dan merah tu? dia ade 2 roller coaster, yg plg extreme bagi aku adalah kaler biru! lepas naik kaler merah, rest 5 min then naik kaler biru. end up tengkuk sakit kaw kaw! haha.. bg yg penakut, ohhh this game is totally not for u. ngee


sebagai penutup, nah sila hadam gambar aku. 


so, ape yg blh disimpulkan.. dtg sini mmg berbaloi ongkos korang. bab nak cari makanan halal no worries babeyh! kat area mummy the return spt gambar diatas ni ade restaurant arab. kalau duit singapore murah jer.. makanan sedaplah jgk. kalau tak sedap pun kena makan jgk, yela kalau mcm aku tekak mmg nak nasi je. baru kenyang! 

surau pun ade disediakan.. dalam pukul 7 camtu kami berangkat pulang. 
hope this entry dpt give uolss information2 yg berguna..

anyway selamat hari raya!!




No comments: