About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Monday, August 26, 2013

Checklist kawin version gambar

Assalamualaikum!

Haritu dapat checklist kawin dr kawan yg kebetulan pun akan berkawin thn depan, borak punya borak psl kawin dgn penuh bersemangat. Then dia send lah checklist kawin ni kat aku. Actually checklist mcm gini bersepah2 org share dalam blog, tp checklist yg ini utk 2014 punyalah.

Penting ouhh checklist ni! Kot2 terlupa benda2 penting tak ke haru nanti? Kena pulak yg pesen pelupa mcm aku ni, haishh mmg kena ade checklist. Nak berkawin ni mmg byk keje kena settel, kalau bakal asbend kita ni jenis nak membantu dan ala2 concern gitu mmg legalah sebab blh same2 berganding bahu settelkan ape patut. Tapi mcm bakal asbend ku insyaallah, haishh mmg jenis sambil lewa je. Cakap2 dgn dia punyalah excited yg dia pulak diam je. Geram iolss! Tapi takpe, perangai kaum adam mmg rupa gini uolss. So hadam dan telan jela! Hihi

Aku pun tak print ape2 lagi checklist ni, yela.. nak pegi print kena pegi CC. Nak pegi cc amboi malas nauzubillah! So cadangnya baik aku tulis je dalam note lg sonang koje den. Tapi nak share2 jugak dgn kome2 semua, kot2 ade yg nak memudahkan kerja atau sekadar nak ambik2 ilham. Moh ler kita usya sepam dua checklist nih ye!

Ps: iolss dah decide dah colour ape utk walimah nanti! Hehe.. nanti next entry nak share pulak colour utk wedding! Mihmihmih

No comments: