About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Wednesday, August 21, 2013

Happy eid mubarak 2013

Assalamualaikum!

Hai.. selamat hari raya! Wewee.. walhal dah raya ke berapa dah baru nak terhegeh2 wish. Sokayy better late than never! Kann?
So raya aku tahun ni sgtlah biasa2 je.. alhamdulilah. Raya bersama keluarga still adalah raya yg terbaik. But.. the diff thing is. 2nd raya je dah pergi raya sakan rumah kawan2.. di mana xpnh dilakukan selama ni! Percaya tak? Yelah.. selalunya 2nd raya balik perak. But this year escape x balik. Hehe.. 

Nothing much too say actually. Nak share sdkt gambar je.. ^^


No comments: