About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Saturday, March 26, 2011

i'm sick! ;(

Yeahh im totally sick rite now. sakit gastrik ulser! huaaaaa sgt perit ok..i dont know how to get health fast. sekarang aku tengah mengamalkan pantang² yang dinasihat kan oleh doktor. "awk x boleh minum kopi,teh
(my favourite bila ptg!),nescafe,milo". makanan yg masam of course for gastrik person. banyak la lagi sebenarnya! so sekarang kalau pergi hang out minum blur xtau nak order air ape? in the end nya order air suam! haha poor me!
actually dis gastrik dah lama since aku dari sekolah menengah lagi,haha teringat masa mula diserang pedih ulu hati. sumpah sakit macam sakit jantung! huhu..so abah bawa la aku jumpa doktor,doktor kata aku ade gastrik.
then guess what? i didnt believe what the doc say it bcoz wat i tink dat time is what the hell? gastrik? no way! sebabnya aku pikir aku ade penyakit jantung! haha punya lah x matang pemikiran. ape doktor cakap aku x percaya. sekarang bila dah melarat baru nak percaya! ;(   mongok kan saya ni? hee~

So pada readers,jangan tiru perangai aku ni. makan jgn lewat,breakfast jgn skip! ni penting! lunch skip xpe lagi,breakfast dont! nanti jadi macam aku sape susah? korang jugak.. kesimpulannya,kesian kan lah saya sebab skrg pon perut tgh sakit! walhal sekarang jam da pukul 1.19 pagi! huaaaaaaaa i need some food. sob3! ;(

No comments: