About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Wednesday, April 20, 2011

End of Journey

salam.. hari ni dengan bangga nya aku nak mengumumkan bahawa aku da habis L.I!!!! yepieeeeeeeee~
gembira x terkata ok! fuhhhh....3 bulan rasa mcm 3 tahun lama nya! so sekarang ni aku tengah tunggu nak final exam je coz ade lagi 1 paper kena carry. after that merdekaaa! sekarang ni pon aku tengah dok usya² line kerja,yela jenis aku ni bukan nya boleh duduk diam kat rumah. dari aku dok tanam anggur yang memang confirm x akan laku,baik aku membuang masa dengan kerja! betul? 

Btw..aku dapat offer interview di satu bank ni sebagai pegawai customer services kat situ. tarikh nak interview x tahu bila.tapi sumpah nerves! harap² semua nya dipermudahkan ALLAH. aminn~ 
act x berharap pon coz kalau rezeki bukan kat situ so aku redho jela..maybe rezeki di tempat lain? kan?
pray for me guys! muahhhhhhhhhhhhh!!!  

No comments: