About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Friday, September 5, 2014

Happy Birthday Hubby!!

Assalamualaikum!

So, 31st August yg lepas adalah birthday my hubby. anak merdeka laki aku ni! tapi xlah patriotik pun. Haha! 1 week before dalam kepala dah plan mcm2, kalau diikutkan hati mau je aku hire party planner. tapi Non hado lah kan.. non hado duit!

Mula2 plannya nak suprise berdua je, nak beli helium balloon kaler pink & grey then letak atas katil pastu biarkan balloon tu terapung. letak byk2 atas katil tu dgn gambar2 kami berdua diikat kat bwh tali tu. haa cengitulah, aku xtaula korg phm ke x. haha! pastu suprisekan hubby letak kek atas katil dgn birthday kad buat sdri, sweet x idea aku?

Tapiiii.. segala plan tu hanyalah angan2 je! sebabnya aku wassup org yg jual belon tu lgsg x balas2! then nak buat kad tu pun x jadi sebab hubby always ade je dgn aku kt rumah! acane tu nak buat? xkan nak halau dia kuar rumah lak! kang lagi pelik lak laki aku tu.

so.. aku plan baik celebrate kat luar dgn kwn2 baik dia. mesti lagi dia happy! tempat mmg dah ade dalam pale otak aku ni, call restoren tu deal ini bagai plus deal dgn kawan2 dia merangkap kwn2 aku jgk, ok set! sume settel! kwn2 dia pun sume okay je.. bgs btl bila deal dgn org laki ni, x byk karenah. siap ade khas group wassup lagi. tema mlm tu pakai baju putih! tapi non hadolah kan ade yg x pakai pun! cisss

Pukul 12 mlm hari sabtu tu aku buat bodoh je x wish ape kt laki aku, kebetulan budak2 tu dtg rumah lepak2 tgk bola. dek kebosanan melayan dorang tgk bola baik aku masuk tido, dalam 1 lebih hubby kiss pipi aku sambil ckp "Syg x wish pun birthday B kan?" haaa.. terkebil2 aku bgn sambil garu2 kepala kata lupa! wakakaka.. pastu wish jela gitu2. sentap gakla laki aku masa tu. (sori B)

dia keluar bilik aku pun sengih2 sorang2 padahal esok nak suprise dia. so tiba hari dinantikan, pagi tu aku bagitau hubby mlm ni kita pergi dinner berdua sempena birthday dia. dia senyum je..

laki aku asyik tnya je kita nak makan mana? tempat tu kat mana? eh awk ada duit byk ke nak belanja2 ni? bla bla bla bla.. padahal aku pun xtau lokasi restoren tu katne sebab xpnh pergi pun, aku just cakap kt laki aku tempat tu kat Ampwalk ampang. nama tempat rahsia! wakaka

Pastu aku cakap ngan laki aku, kita pakai putih tau. dia pun ikut jela cakap bini dia ni, nasib dia nak pakai. lau taknak mau bergaduh agaknya! kakaka.. otw ke sana aku msg budak2 ni awal2 siap warning sume mesti sampai awal sebelum aku sampai! haa dah serupa mak tiri dah aku masa tu. organizer x bertauliahla katekan!

yg buat spoilnya table kami kt luar! kalau kat dalam mmg cun dah sebab sampai2 je situ dr jauh laki aku dah nampak budak2 ni! haishh.. tapi dari jauh tu pun dia terkejut jgklah. pastu sengih2 mcam kerang busuk! Alalala sukalah tu! pang kang! haha =p

Btw nama tempat tu Flora Kafe Ampwalk, seyes tempat tu cantik! kalau org tgk mesti org ingat high class punya tempat. walhal makanan yg dia serve sume makanan melayu, western ada tapi choice xbyklah plus mahal ckt, alaaa mahal 5 hengget je camtu. mcm kami sume order western jela masing2, mana lalu nak mkan berat2 dah malam camtu.

so ini jela gambar yg ade, bkn xde tapi sume dalam hp. nak transfer pergi laptop cable mcm %@&** so fhm2 jela, ni amik dari Fb je. kikiki

Selamat ulang tahun kelahiran suami! semoga Allah melindungi awak dalam rahmatnya, diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki yg melimpah2, semoga jadi husband yg mithali. taip sambil kesat2 air mata!

I LOVE YOU!

i love you my sweetheart!



tq semua sebab sporting angat! hehe



No comments: