About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Saturday, January 8, 2011

Paranormal activity 2




Wuhuuuu....scarry! aku nak taip entry ni pon da meremang bulu roma! cerite ni mmg terbaik dan awesome!! sepanjang aku tgk cite seram lah before ni,xde cite lain lagi yg dapat lawan kehebatan Paranormal activity!! bagi yg pernah tgk Paranormal activity 1 sebelum ni mungkin tahu lah kan...bagi yg x pernah meh aku nak story mory ckt psl Paranormal 1.

Cite dia mmg simple dan cool! kalau nak di compare kan dgn cite² genre seram yg ade skrg ni,sumenya akn tayangkan hantu btl x? so dari situ mcm² hantu lah korg dpt tgk..mata terkeluar la,pontianak la..mcm² lah..
tapi cite ni xde semua 2!! korg xkn nampak sekor hantu pon dlm ni ok..
imagine korg rakam guna video cam then mcm 2lah dorg punye style movie!

Masa aku tgk cite ni perghh perasaan takut mmg x hengat punya lah! hahaha....
nak terkencing sume ade,menjerit 2 jangan ckp lah kan...nasib masa 2 dlm wayang org x ramai. hihik
sekarang cite ni da pon kuar pawagam,so pada yg minat cite seram..so this is!
pergi la tgk dan sebelum 2 kencing siap²! sebab aku jamin yg no 2 ni confirm lagi seram! huhu...
aku pon nak pergi tgk gak..hahaha. takut nyeeee~
well hope u enjoy guys...!!

No comments: