About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Tuesday, May 4, 2010

DENGGI!!

Sedih...aku sgtla sedih skrg ni sbb aku disahkan positif denggi!
dan aku baru dpt tau siang tadi slps cek darah di hospital..
dan spttnya aku dah di tahan di wad,tp aku berdegil xnak..
seksa duduk dlm wad,korg yg pnh tinggal di wad mesti tau kan??

Dan yg wat aku lagi sedih nya adalah khamis ni aku exam final!
hbs hilang fokus nak study sbb badan pon rase sengal2 je..
so just wish me luck...
hope aku akan bertambah baik dan cepat sembuh....amin.

No comments: