About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Saturday, April 3, 2010

Lipas??

Aku geli dan tersgt2 la geli dgn binatang ni!
dan 1 kelebihan aku ni ialah mata aku akan sgt peka bila nmpk lipas! haha
kdg2 tu bau lipas je aku da tau kt tempat tu mesti ade lipas.
huh ape lg,lau da nampak je binatang tu.lari seribu la aku!

dan lg 1 aku plg cuak lau lipas tu siap men terbang2!
ish2......xblh bygkan lau lipas tu terbang ke arah aku!
hehe............

p/s: Aku secara tdk langsung nya da bagitau kelemahan diri! (^_^)

No comments: