About Me

My photo
Aku adalah seorang yg suka berimaginasi,aku suka berfantasi. pelik bkn? pd aku umur bknlah penentu utk aku membataskn diri dari mencapai segala angan²! anggap lah aku adlh sehelai kertas putih yg aku sdg cuba utk melakar warna² di atasnya..aku seorg yg ssh di ramal. ohh cukupla ttg aku..thanks krn sudi membaca blog ini. sekian

Saturday, May 29, 2010

di malam yg hening.

ye2...di pagi2 buta yg indah spttnya adlh time yg sesuai utk tido kan?
tapi x utk aku,waktu2 yg camni adalah waktu yg msh awal..
arghhh....sbnrnya hati tgh x tenang! dan agak lame jugak aku menyepi kan diri dari menulis dlm blog ini.

haa,pasal my post yg lepas ni..aku ade tulis ttg aku kena denggi,btl?
now alhamdulillah,aku da sht! thanks to doktor dan nurse2 di AL-zahrah bangi.
skrg ni aku sdg cuti sem,sbln je. tp bgsla sbln je,sbb ini baru bape ari dan aku dah mula merasa penat duduk di rumah dan hanya membuat benda yg sama hari2! bosan!!

so plan 1st aku utk cuti ni,adalah...going to mallaca holiday with my ladies fwen!
ade yg nak ikut?
ok guys,xtau nak cite ape da..ckup la serba sedikit psl ape yg da jadi dlm hidup aku ni.
walau pd hakikat nya aku terpikir 'ade ke org dok bace dan follow blog aku?'
haha....xksh laa ape pun...

ermm..and one thing! jgn beli CROCS guys,ade kalimah ALLAH pd tapak kasut 2.
smile always n may god bless u all!
salam.

No comments: